«Її штаб провів дослідження, яке показало, що люди мало знають про Королевську. Тому вся нинішня кампанія спрямована на те, щоб просувати це прізвище будь-якими способами», – пояснює експерт.
«Безумовно, сьогодні Королевська – самий рекламований політик. З точки зору стратегії все робиться правильно, хоча і без креативу, – кампанія повністю злизана з кампанії Сергія Тігіпка 2009 року, та й розрахована на той же електорат – малий і середній бізнес», – зазначив він.
«Зазвичай така кампанія обходиться в 5 млн гривень на місяць, а Королевській потрібно 2-3 місяці, щоб стати впізнаваною», – заявив Біденко.
ЗМІ називають різні джерела фінансування Королевської: одні натякають на старшого брата Королевської, який є заступником міністра регіонального будівництва Росії, інші зазначають, що це гроші самої Королевської.
«5 млн для Наташі – не гроші. Вона на передвиборній кампанії Тимошенко в 2009-му стільки заробила, що тепер вистачить на три власних. Я чув про заробіток від 800 млн до мільярда гривень. Хоча це треба ділити на два, але все одно багато залишається», – заявляєджерело у фракції БЮТ.
Нагадаємо, 14 березня фракція БЮТБ виключила зі свого складу Королевську. Слідом за нею з фракції БЮТ вийшли два її соратники.
Крім того, партія Королевської – Українська соціал-демократична партія – вийшла з об'єднання опозиційних партій Комітет опору диктатурі.