Під час інтерв’ю «Телекритиці» Мустафін зазначив, що співпрацюватиме з Партією регіонів «залежно від того, як вони дослухатимуться до моїх порад, наскільки я їм потрібен буду».
Він зазначив, що конфлікту інтересів у такому кроці не має.
«В мене основна зайнятість – не журналістика власне, а менеджмент, керівництво. Я, звісно, займаюся журналістикою, я є дописувачем «Дзеркала тижня». Я іду у відпустку з СТБ, і вочевидь, я не буду писати й до «Дзеркала тижня», – пояснив Мустафін.
«З іншого боку, сфера моїх консультацій чи порад якраз стосується ЗМІ та інформаційної політики. Я думаю, що це не конфлікт інтересів, а важливий досвід для того, щоби консультувати з цього приводу. Тому що людина, яка ніколи не займалася журналістикою чи процесом керівництва, вочевидь, не розуміється на цьому», – сказав він.
Мустафін також повідомив, що спершу Партія регіонів запропонувала йому посаду голови інформаційного департаменту.
«Перша їхня пропозиція стосовно мене була очолити саме інформаційний департамент. Я їм сказав, що ця пропозиція мене не цікавить. Я не збираюся робити партійну кар'єру. Тому відмовився. У мене є свої погляди на відносини партії зі ЗМІ. Оскільки їх це теж цікавило, я сказав, що готовий дати певні поради», – сказав Мустафін.
«Я буду радити, як правильно, з моєї точки зору, звісно, вибудовувати відносини партії, політичної сили зі ЗМІ, не тільки партійними ЗМІ, зокрема і з тими ЗМІ, які не є заангажованими щодо партії», – пояснив він.
Водночас Мустафін відмовився назвати особу, що запропонувала співпрацю. Однак, журналіст зазначив, що інші політичні сили подібних пропозицій йому не робили.
Як раніше повідомлялося, політики можуть витратити на передвиборчу рекламу від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів.