Українська держава нині має підтримувати глядацьке, жанрове кіно й показувати успішні кейси. Саме жанрове різноманіття дає змогу охопити всю аудиторію. Таку думку в інтерв’ю Тижню висловив голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко.
«Люди ходять до кінотеатрів на популярні жанри: хоррори, детективи, триллери, еротичне кіно, комедії… Українських фільмів у деяких із них узагалі немає, окрім разових спроб. Наприклад, у жанрі хоррор за останній час на думку спадає лише одна картина — «Штольня» Любомира Левицького. Детективів теж практично немає. Проте сьогодні на екрани виходить військовий детектив «Позивний Бандерас». Триллери, еротичне кіно та комедії ми також створюємо. Лише за останні три тижні в прокат вийшли три українські комедії. А саме їх люди найбільше хочуть дивитися, бо гумор дуже локалізований: він важко експортується, проте у себе вдома є найуспішнішим», — розповів він.
Іллєнко зауважив, що артхаусні фільми теж мають бути, але основна підтримка має спрямовуватися на формування глядацької аудиторії українського кіно.
«Звісно, артхаусні фільми теж мають бути, і їх ми підтримуватимемо й надалі, але основна підтримка має спрямовуватися на формування глядацької аудиторії українського кіно. Якщо буде мейнстримне кіно, то буде й артхаусне, незалежне, бо перше дає базу для експериментів у кіномистецтві», — сказав голова Держкіно.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»