У громадян України дуже позитивне ставлення до Японії, для них вона є символом сучасності з її ІТ- та автобізнесом у поєднанні з вірністю давнім традиціям на кшталт дзюдо, карате і чайної церемонії. Зі свого боку, українцям треба докласти трохи більше зусиль, щоб покращити свій імідж в очах японців. Таку думку в інтерв’ю Тижню висловив Надзвичайний і Повноважний Посол Японії в Україні Сумі Шігекі.
«Вони (японці, – Ред.) вже знають про Україну як про «житницю Європи». Однак ваша держава здобула незалежність тільки у 1991 році, тому багато хто досі може плутати сучасну Україну з радянськими часами. Є чимало речей, які насправді є українськими, однак про них думають як про російські. Наприклад, якщо поцікавитися, звідки походить борщ, половина японців відповість, що з Росії. Або, скажімо, питання релігії. Ми знаємо про Київську Русь, яка прийняла православну віру й була хрещена. І тільки після цього віра пішла далі, до Москви та Росії. Однак багато людей вважає, що православна церква започаткована спершу в Москві, а не в Києві», – повідомив він.
Тому, зауважив Шігекі, Україні треба бути активнішою, більше витрачати на рекламу, щоб японці мали можливість краще зрозуміти й українську історію, і сучасність.
До прикладу посол навів київські оперу та балет, що приїздять до Японії майже щороку. У 2018-му балет був навіть двічі. І рівень у них ніяк не нижчий, ніж у російських «Большого театра» та «Мариинского». Але росіяни дуже відомі в Японії, тоді як Україні, на жаль, бракує просування. Так само і з бізнесом.
«Тому я завжди кажу вашим лідерам: дуже важливо формувати позитивний імідж українського народу серед японців. Вони повинні зрозуміли всю важливість України», – наголосив він.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»