Польські експерти: купівлю UMH слід розглядати як підготовку “Сім’ї” до наступних виборів

1 Липня 2013, 16:14

Експерти відзначають, що продаж 98% акцій провідного українського медіа холдингу UMH (United Media Holding) компанії молодого бізнесмена Сергія Курченка є свідченням експансії «Сім'ї» – одного з найбільш впливових в Україні кіл олігархів.

«Сім'я» є неформальною олігархічною групою, що становить основу бізнесу Олександра Януковича – сина чинного президента України», – йдеться у повідомленні.

Експерти OSW зауважують, що спостереження за розвитком компанії СЄПЕК наштовхують на думку, що вона, швидше за все, представляє інтереси цих людей. Зокрема, згідно з умовами ведення бізнесу в Україні, можна зробити висновок, що Курченко не є незалежним підприємцем.

«У зв’язку з цим купівля акцій UMH має розглядатися як підготовка до президентських виборів, особливо з огляду на те, що медіа в Україні є здебільшого політичним інструментом», – вважають експерти.

У Центрі східних досліджень також вказують на те, що «Сім'я», на противагу іншим впливовим олігархічним колами України, до цього часу не мала власних впливових медіа, що було певною проблемою для групи. Подальше розростання СЄПЕК, згідно з повідомленням OSW, може призвести до конфронтації з іншими олігархічними групами.