За словами одного з пасажирів, Юрія Вітомського, квиток на потяг «Хюндай» коштував 261 грн. Після того, як люди майже дві години прочекали на вокзалі у Львові, а Hyundai так і не виїхав, людей посадили в додаткові купейні вагони 91 потяга. Їх вартість – 169 грн. Та після приїзду до столиці людям запропонували компенсацію від 6 до 19 грн.
«Коли ми приїхали на вокзал, провідники сказали нам іти в касу за компенсацією. У касі № 38 нам дали розрахунки, сказавши, що виплачуватимуть від 6 до 19 грн. Тільки пропонували ці гроші на руки, без жодної розписки, і заявили, що ми повинні здати свої білети», – сказав Вітомський.
«Коли я пішов з’ясовувати ситуацію до чергової каси, мені дали дві довідки про те, що вартість проїзду в 91 потязі – 169 грн, а квиток на «Хюндай» коштує 261 грн. Тобто, різниця становить майже 100 грн. Черговий від руки мені теж написав, що різниця має бути більшою, але вони так вирішили, не пояснивши чому», – розповів Юрій Вітомський. І додав, що одразу ж всі довідки від нього забрали.
Сам перерахунок працівники залізниці проводили більше години. За словами пасажира, старший касир та черговий по вокзалу офіційно відмовилися пояснити людям, чому така компенсація. З начальником вокзалу їх не з’єднали. Дати офіційну довідку про таку компенсацію в касі теж відмовилися.
Нагадаємо, 8 серпня потяг Hyundai не зміг виїхати зі Львова у Київ.
Міжрегіональні електропоїзди "Український експрес" виробництва Hyundai Rotem почали курсувати з 27 травня за маршрутом "Київ – Харків" і "Київ – Львів", а з 7 червня – "Київ – Донецьк".
З того часу неодноразово відбувалися затримки поїздів на кілька годин через поломки, крім того, 2 липня поїзд із технічних причин не зміг виїхати з Харкова в Київ і був замінений іншим поїздом Укрзалізниці. А 31 липня потяг Hyundai знову не довіз пасажирів з Донецька до Києва.
Віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков вважає, що ЗМІ розгорнули проплачену інформаційну війну проти впровадження швидкісного залізничного руху.