Зокрема, близько $1 млрд потратили партії-переможці та партія «Україна – Вперед!», близько $350 млн решта партій і близько $900 млн кандидати-мажоритарники.
Згідно з оцінкою компанії, вартість виборчої кампанії Партії регіонів становить $500 млн, об’єднаної опозиції – $50 млн, УДАР – $40 млн, Комуністична партія – $30 млн, «Свободи» – $20 млн, «Україна – Вперед!» – $150 млн.
Розподілення бюджетів всередньому відбувалося за схемою: 55% – медійна реклама, 45% – затрати на агітацію. Бюджети на телебаченні складали до 65% всіх недійних затрат, 18% склали бюджети зовнішньої реклами, 12% – затрати на пресу (не партійну), 5% – затрати на інтернет і радіо.
Вищезазначені дані – експертна оцінка, що базується на даних моніторингів, інсайдах зі штабів. Однак в цілому вони показують лише картину – що було би, якби штаби купляли рекламу і проводили агітацію за ринковими цінами. Реальні витрати можуть бути меншими за рахунок бартерних схем і залучення власних структур.