Омелян анонсував нові обмеження щодо пасажирських автобусів

17 Серпня 2018, 16:20

Голова Міністерства інфраструктури Володимир Омелян повідомив, що згідно з аналізом дорожньо-транспортних подій, автобуси, які переобладнані з вантажних транспортних засобів, та без ременів безпеки і тахографів становлять найбільшу небезпеку для пасажирів. Про це він заявив у п'ятницю, 17 серпня, під час брифінгу.

 

"Аналіз причин ДТП за участю автобусів показав, що найбільшу небезпеку для життя і здоров'я пасажирів несуть автобуси, переобладнані з вантажних транспортних засобів, та автобуси, які необладнані ременями безпеки і тахографом", – зазначив Омелян.

 

За його словами, більшість ДТП з важкими наслідками трапляються на 12-16 годині праці водія внаслідок зниження гостроти зору, швидкості реакції тощо.

 

"Тому Міністерство інфраструктури розробило проект постанови Кабінету міністрів про внесення змін до правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Проект сьогодні оприлюднено на офіційному веб-сайті міністерства. Передбачаються такі зміни – з 1 січня 2019 року забороняється використання транспортних засобів для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більш ніж 9 з місцем водія включно, які не обладнані тахографами", – наголосив міністр.

 

Водночас він додав, що виключенням з цього правила будуть транспортні засоби, які використовуються для регулярних перевезень пасажирів на маршрутах, протяжність яких не перевищує 50 км та з максимально дозволеною швидкістю 40 км/год.

 

Як зазначається, з січня 2020 року Мінінфраструктури пропонує заборонити використання автобусів, переобладнаних з вантажних транспортних засобів, для здійснення пасажирських перевезень, окрім переобладнаних автобусів категорії М2 за конструкцією, яка передбачена виключно для перевезення сидячих пасажирів на нерегулярних маршрутах протяжністю до 80 км за наявності сертифікату відповідності колісного транспортного засобу, виданого органом сертифікації.

 

Крім того, Омелян підкреслив, що з 1 січня 2021 року пропонується заборонити використання транспортних засобів для перевезення пасажирів, які не обладнані ременями безпеки, за винятком транспортних засобів, що здійснюють перевезення пасажирів на міських маршрутах.

 

Міністр переконаний, що поступове введення обмежень щодо використання переобладнаних автобусів дає можливість перевізникам поетапно змінити автобуси на маршрутах дальнього сполучення на більш комфортні та безпечні.

 

Як повідомлялося, в Україні за сім місяців 2018 року зареєстровано 239 дорожньо-транспортних подій, що сталися з вини водіїв автобусів, у результаті цих аварій загинули 30 людей, 440 травмувалися. 

 

25 липня генеральний прокурор України Юрій Луценко запропонував запровадити для винуватців смертельних аварій мінімальний термін покарання у вигляді позбавлення волі на один рік без права на умовне засудження.