Нові “технології покращення”: ями на дорогах засипають вугіллям, цеглою, сміттям та землею

24 Березня 2013, 01:00

Традиційно з початку відлиги в Україні комунальники взялися "латати" дороги, незважаючи на калюжі чи сніг. Зокрема, у столиці вони поспішають впоратися з ремонтом доріг, незважаючи на сніг.

 

А в Теребовлі Тернопільської області комунальники засипали асфальт просто в калюжі.

 

Схожий метод використовували і у Вінниці.

 

Пізніше вінницькі дорожники пояснили, що "випробовують нові технології" ремонту доріг, використовуючи спеціальні добавки, що дозволяють класти асфальт у калюжі.

 

У Львові вирішили тимчасово засипати ями піском і щебенем, аби забезпечити проїзд транспорту. Будматеріали для цього безкоштовно надала Львівська залізниця. 

Шокуючий ямковий ремонт зафіксували на відео місцеві журналісти у Виноградівському районі поблизу села Вилок на Закарпатті, від якого до Євросоюзу – 10 кільметрів. Вони засипали ями землею з найближчої лісосмуги.

 

А на об'їзній Ужгорода ями засипають болотом з додаванням щебню. 

Як зазначають місцеві видання, дорожники спочатку вимітають воду з ямки, потім засипають її сумішшю болота та щебню. Для більшої «надійності» утрамбовують усе це пристосованою металевою рейкою, а у гіршому випадку – просто пострибають зверху і все. На зауваження про такий спосіб ремонту реагують спокійно: «А що? Якшо приказ є то можна так робити. Ми лише виконавці, а замовник — служба автомобільних доріг області».

Варто зазначити, що вже через годину після цього ремонту на тому ж місці знову з'явилися ямки. Автівки просто розтягли болото із щебнем по всій трасі.

 

Горлівські комунальники також нестандартно підійшли до ремонту доріг. Ями латають не асфальтом, а цеглою та будівельним сміттям. 

 

Пізніше ДАІ вилала приписи прибрати цеглу з горлівських доріг.

Втім, на цьому місцеві комунальники не зупинилися і почали засипати дірки на асфальтовому покритті відпрацьованим вугіллям.

Ремонт дороги у Костянтинівці Донецької області проводили у 15-градусний мороз. Пізніше глава Донецької облдержадміністрації Андрій Шишацький заявив, що це відповідає нормам.

"Ви, напевно, пам'ятаєте грудневий сюжет про ремонт дороги в Костянтинівці. Перевірка показала – кернили, заміряли і виявилося, що дорога зроблена високоякісно, з дотриманням усіх технологій", – заявив він.

У березневі морози одеські дорожники винайшли новий спосіб ремонту розбитих доріг – засипати їх  сміттям.

 

У Чернівцям влада звітує про ямковий ремонт. Так, начальник управління житлового господарства міської ради Ярослав Кушнірик заявляє, що  станом на 16 березня, зроблено 260 м2 шляхів у місті, а загалом потрібно відремонтувати 50 тисяч м2 доріг. Однак, активісти поширили відео, на якому зафіксовано, що "відремонтовані" дороги – далі з вибоїнами.

 

Водночас активісти всіляко намагаються привернути увагу влади до проблеми з ямами на дорогах. Так, у Черкасах активісти обласної організації "Батьківщина молода" почали розфарбовувати ями і вибоїни на дорогах люмінесцентною фарбою. 

Нагадаємо, прем'єр-міністр Микола Азаров заявляв, що неякісні дороги руйнуються через перепади температур, а на створення якісного дорожнього покриття немає грошей.

Експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.

За даними Світового економічного форуму, Україна займає 137 місце у світі з 144 за якістю доріг.

Станом на 19 березня комунальна корпорація "Київавтодор" заявляє, що виконала план із ліквідації аварійно-небезпечної ямковості на столичних дорогах більш ніж на 60%.