«На сьогоднішній день вже освоєно близько мільярда гривень на будівництво цього підприємства з урахуванням обладнання і так далі», – цитує його ЛІГАБізнесІнформ.
Також, за словами Лобойка, цією сумою витрати можуть не обмежиться. Зокрема, будуть потрібні кошти на відеоспостереження та прибирання території.
Перевірка всіх систем електропоїзди здійснюється на одній колії. Структура цеху дозволяє одночасно на трьох рівнях оглядати підвагонні, внутрішнє і верхнє обладнання поїзда. Шляхи обладнані установками для заміни колісних пар без відчеплення вагона від складу поїзда.
Як пояснив Лобойко, в цілому на підготовку поїзда до рейсу потрібно близько двох годин. Одночасно в цеху можуть обслуговуватися чотири склади.
Договір на технічне обслуговування та ремонт укладено з корейською фірмою-виробником. Складні ремонтні роботи знадобляться приблизно через півтора року, і до цього часу будуть добудовані приміщення для такого ремонту.