На рекламу університету скандального «регіонала» витратять майже 3 млн державних коштів

2 Квітня 2012, 14:47

Зокрема, один з березневих тендерів стосувався закупівлі послуг реклами та піару на 2,53 млн. грн. Мова йде про договір між Університетом податкової служби і «Комунікаційною групою «ЕСГ». Згідно з ним, на провідних вітчизняних телеканалах повинні з'явитися 60 відеороликів, які розповідають про університет як про найкращий виш країни.

Крім того, на «Першому національному» планується не менше шести передач у форматі «Гість студії» хронометражем до 10 хвилин, що передбачають бесіду в ефірі з керівництвом університету.

«У договорі передбачили 350 сюжетів до 30 секунд для мовлення на радіостанції «Київ», написання та розміщення не менше 10 публікацій у провідних газетах», – пише видання.

А по Київській області повинні розмістити не менше 250 білбордів на 580 сітілайтах з рекламою вишу.

На послуги зв’язку та інтернету впродовж 2012 року університет заплатив «Укртелекому» 128 тис. грн, «Голден Телекому» – 280 тис. грн та 90 тис. грн – «МТС Україна».

Як повідомлялося, Національний університет державної податкової служби України 14 березня за результатами тендерів уклав низку угод з ТОВ «Міжрегіональна фінансово-юридична академія» на оренду приміщень для навчання та проживання студентів в березні-грудні 2012 року на загальну суму 3,71 млн грн. З'ясувалося, що ТОВ «Міжрегіональна фінансово-юридична академія» засновано Максимом Мельником, сином керівника університету.

Національний університет ДПС очолює народний депутат від Партії регіонів Петро Мельник, який на виборах мера Обухова прославився тим, що застосував силу до народного депутата Ірини Геращенко (НУНС), щоб вивести її з приміщення виборчої дільниці.