МЗС не ризикнуло використовувати «веселих гомункулів» за $100 тис. для реклами України

8 Червня 2011, 19:50

Таке рішення прийнято «за підсумками широкого громадського обговорення».

Спритко і Гарнюня не використовуватимуться ні в контексті Євро 2012, ні в контексті стратегії позиціонування країни.

Очевидно, під «обговоренням» мається на увазі і той скандал, який розгорівся довкола цих символів та стратегії позиціонування України, за яку МЗС заплатило $100 тисяч з державного бюджету компанії CFC Consulting.

Як повідомлялось, у квітні президент Віктор Янукович доручив уряду розробити ефективну програму представлення України за кордоном за найкращими зразками світових стандартів, а не «розповідати казки».

Нагадаємо, представники української громадськості, діячі культури, журналісти, експерти, представники української інтелектуальної сфери, громадяни України направили відкритий лист міністру закордонних справ України Костянтину Грищенку, у якому розкритикували запропоновані символи українського народу Спритка і Гарнюню.