Зокрема, із загальної кількості публікацій з ознаками замовлення, 31% матеріалів було присвячено Юлії Тимошенко, 25% були на користь Сергія Тігіпка. На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення. Петро Симоненко спромігся на 11% і 8% наджинсувала Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.
Головними тезами, які використовували політтехнологи Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення стали боротьба з корупцією та олігархами, а також нормалізація ситуації на Сході. Тігіпко переважно робив ставку на сильну армію та економіку, а також не забував наголошувати на необхідності децентралізації влади.
У матеріалах з ознаками замовлення від Порошенка постійно підкреслюється той факт, що він є фаворитом президентських перегонів, та що він обов'язково переможе.
Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях, що моніторились, стосувалися Михайла Добкіна.
Цікаво, що експерти ІМІ також виявили три матеріали з ознаками чорного піару проти Юлії Тимошенко.
У той же час, на інтернет-ресурсах ситуація кардинально інша. Головними замовниками джинси у чотирьох інтернет-виданнях, які моніторилися ІМІ у квітні, стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.
Головними меседжами в промоційних матеріалах Добкіна була підтримка російскої мови, та збільшення повноважень регіонів. У той же час, він виступав проти сепаратизму.
Натомість Симоненко, передвиборча програма якого схожа на передвиборчу програму Добкіна, піариться в основному на тиску на себе та КПУ, розповсюджує страшилки про «Правий Сектор», та звинувачує нову владу у «національній зраді».
Основними повідомленнями Кличка були боротьба з корупцією та позитив від об’єднання з Порошенком.
Також були виявлені матеріали на користь кандидатів, які наразі зняли свої кандидатури з виборчих перегонів – Наталії Королевської та Олега Царьова.
Нагадаємо, за результатами моніторингу ІМІ, у березні 2014 року рівень замовних матеріалів у друкованій пресі упав до історичного мінімуму і склав всього лише 1% від загальної кількості матеріалів, що є найнижчим показником за весь період моніторингу (з 2008-го року).