НОВИНИ

Кількість "джинси" у ЗМІ сягнула в березні історичного мінімуму

У березні 2014 року рівень замовних матеріалів у друкованій пресі упав до історичного мінімуму і склав всього лише 1% від загальної кількості матеріалів, що є найнижчим показником за весь період моніторингу (з 2008-го року). Такими є результати дослідження Інституту масової інформації з моніторингу замовних матеріалів в пресі та інтернет-ЗМІ.

2013 року рівень "джинси" в пресі становив в середньому 7% від загальної кількості матеріалів (найвищий показник було зафіксовано у травні 2013 – 10%).

Подібну тенденцію зафіксовано і в інтернет-ЗМІ, де кількість матеріалів з ознаками замовлення упала втричі у березні 2014 року порівняно із січнем 2014 року (у березні – 28 «джинсових» матеріалів, у січні – 86). Однак, у той же час, в інтернет-ЗМІ почала спостерігатись невелика негативна тенденція до зростання джинси – якщо у лютому замовних матеріалів було 22, то у березні вже 28.

Головними замовниками політичної джинси у березні залишались Петро Симоненко (40% політичних матеріалів з ознаками замовлення),  Віктор Медведчук (25%) та матеріали, направлені на дискредитацію Майдану та нової влади (12%).

Серед публікацій з ознаками економічного замовлення експертами ІМІ були зафіксовані матеріали від «Укрзалізниці» та «ПриватБанку», зазначили в ІМІ.