Автор відзначає, що мета найгучнішого передвиборчого проекту – «Перший референдум киян», схоже, полягає в масштабному підкупі певних категорій електорату та розблокуванні можливостей для масштабного перерозподілу земельного ринку столиці.
Для цього передбачено винести на загальне голосування питання про те, щоб надати допомогу пенсіонерам та бюджетникам і підтримати новий Генеральний план столиці. Автор наголошує, що усі ці проблеми можна легко вирішити на сесії контрольованої ПР Київради без жодних референдумів, що є доволі дорогим задоволенням для місцевих платників податків.
«Кампанія за референдум є потужним інструментом мобілізації «вільного електорату», насамперед колишніх прихильників Черновецького, які традиційно голосували «за гречку». До речі, Попова активно піарять колишні помаранчеві зірки: зокрема, білборди заполонила реклама «його» ініціатив з обличчями Руслани, Олега Скрипки та інших упізнаваних постатей…», – пише Скумін.
Більше про це читайте у статті «Столицю знову ставлять на коліна» у № 24 Тижня.