"Це Міністерство закордонних справ оголошувало цей конкурс. Мені не подобаються ці символи, і таке враження, що він (конкурс) проходив між ветеранами або МЗС, або Рейху", – заявив Колесніков.
При цьому він підкреслив, що ні організаційний комітет "Євро-2012 Україна", ні Національне агентство з питань підготовки й проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року не мають відношення до цієї реклами.
Нагадаємо, МЗС розробило стратегію позиціювання України за кордоном.
Зі слів директора департаменту інформаційної політики МЗС Олега Волошина, розробка стратегії обійшлася держбюджету сумою близько 100 тис. доларів.
CFC Consulting також розробила логотип України – напис Ukraine moving in the fast lane, виконані в стилі "аніме" персонажі-символи для брендингової стратегії.
Критично оцінив представлені МЗС символи бренду «Україна» – Спритка і Гарнюню, зокрема, художник, арт-директор Олекса Манн. За його словами, «навіть через тисячу років після ядерної війни, люди, які знайдуть цю бадягу, будуть сміятись і плакати від печалі».
Представники української громадськості, діячі культури, журналісти, експерти, представники української інтелектуальної сфери, громадяни України направили відкритий лист міністру закордонних справ України Костянтину Грищенку, у якому розкритикували запропоновані символи українського народу Спритка і Гарнюню.