"Колектив студії, всі цехи вирішили запропонувати Мінкульту кандидатуру на посаду директора. Це кінорежисер Лесь Янчук. Він вже попрацював і продюсером. Добре розбирається у виробництві. Знає студійних людей, цех, стан справ, потреби кіновиробництва", – розповів Балаян.
Кінорежисер також поділився своїм баченням шляхів розвитку українського кінематографа. Для його розвитку потрібно, за словами Балаяна, домагатися чесних і прозорих форм кіновиробництва і кінобізнесу, а також "привчати" глядача до вітчизняного кіно в прокаті.
"У цьому плані останнім часом є зрушення. Адже вже в жовтні у кінотеатральній демонстрації відразу кілька вітчизняних фільмів", – зазначив кінорежисер.
"Щоб побудувати нове, все-таки потрібно звертатися до досвіду попередників. І потім, є нерозуміння державних органів, що таке кіно. А це одна з форм інтеграції у світ, до Європейського Союзу зокрема … Я хочу, щоб ми запропонували керівництву Міністерства культури і Держкіно своє бачення і розуміння ситуації. І шляхи її вирішення", – зазначив Балаян.
За інформацією видання, працівники кіностудії Довженка зібрали 120 підписів за кандидатуру Янчука і відправили відповідне звернення на його підтримку в Мінкульт. У свою чергу, керівництво Держкіно хотіло б бачити на цій посаді колишнього керівника Національної телекомпанії України Віталія Докаленка.
Довідка: Народний артист України Олесь Янчук – один з найактивніших українських режисерів, відомий як постановник історичних картин з виразним національно-патріотичним акцентом – майже всі його роботи присвячені темам, табуйованим в радянський час: "Голод -33" (1991) – про трагедію українського голодомору; "Атентат – Осіннє вбивство в Мюнхені" (1995) – про вбивство Степана Бандери; "Нескорений" (2000) – про головного командира УПА генерала Романа Шухевича; " Залізна сотня" ( 2004) – про боротьбу бійців УПА на польсько – українському кордоні в 1944-1947 роках; "Владика Андрій" (2008) – про Митрополита УГКЦ Андрія Шептицького.