«Якщо йдеться про друковані ЗМІ, можна назвати буквально одиниці, які є насправді прибутковими. При чому, це нішові ЗМІ. Наприклад, глянець. Інформаційних загальнодоступних друкованих ЗМІ прибуткових в Україні немає. Якщо вам хтось каже, що газета або журнал вийшли «в нуль», не вірте. Це – брехня. І це дуже просто доводиться. Просто ви йдете на рекламний ринок, бачите, скільки коштує та чи інша рекламна площа і потім берете калькулятор..», – зазначив він.
Журналіст звернув увагу на те, що сьогодні в Україні ніхто не знає конкретних цифр накладів того чи іншого видання.
«Хтось пише – 30 тис. примірників з посиланням на дані 2007 року. Хтось пише – 55 тис. Навіть якщо, припустімо, ці екземпляри друкуються, ніхто не рахує повернення. Тобто, реальних продажів не знає ніхто. Чим користуються в такому разі рекламодавці при розподілі реклами? Рейтингами TNS. Достатньо взяти цей список для того, щоб зрозуміти, що це – фікція», – наголосив Макаров.
«Таким чином, українська преса справді не виконує своєї функції. Те, що ми в своєму середовищі називаємо ланцюговий пес демократії – це не зовсім метафора. Це її покликання, вона має бути псом демократії. Якщо такого ланцюгового пса немає, то тоді демократія в якомусь сенсі – беззахисна. Тоді починаються маніпуляції, тоді починається джинса, тоді починається все те, з чим ми добре знайомі», – підсумував він.