Експерти відзначають, що в газеті «Сегодня» матеріал стоїть у рубриці «Точка зрения», яку газета самовільно прирівняла до рекламних, а у “Фактах” – ідентичний матеріал взагалі немарковано.
В газеті “Сегодня” цей рекламний матеріал про плани голови КМДА розміщений за підписами «Игорь Селинин» і «Игорь Кравец», і пошук таких імен в Інтернеті не видає журналістів з такими іменами.
В обох виданнях процитовано одну й ту ж фразу Попова про оптимізацію структури міської влади. В інформагентстві УНІАН ця інформація датована 21 березня як повідомлення прес-служби КМДА.
На думку експертів ІМІ, що проводять моніторинг, ці матеріали мають ознаки рекламних. Як показав моніторинг, кількість випадків як прямої “джинси”, так і неналежно маркованих рекламних матеріалів з приводу діяльності Олександра Попова за останній місяць зросла.
Нагадаємо, раніше у розміщенні замовних матеріалів звинуватили народного депутата Наталю Королевську, що стало одніє з причин її виключення з партії БЮТ "Батьківщина".