НОВИНИ

Королевську піймали на "заказухах"

Учора співробітники низки телеканалів - у тому числі ТРК "Україна", СТБ, ICTV, Новий канал, 5 канал, канал 24 - отримали від своїх редакторів однакове завдання: взяти коментар у Наталії Королевської і в обов'язковому порядку інтегрувати його в сюжет про відкриття сесії парламенту. Про це у своєму блозі у Facebook повідомив журналіст Мустафа Найєм.

"Редакторську змову викрили в кулуарах Ради, що спричинило бунт серед журналістів", - пише Найєм.

За його словами, приблизно з літа минулого року "джинса" від Наталії Королевської захлеснула ринок. "Ми знаємо, скільки ви коштуєте і всіх купимо", - це пряма цитата одного з менеджерів її штабу", - ідеться в повідомленні Найєма.

"Сьогодні практично будь-яка згадка Наталії Королевської в ЗМІ носить замовний характер", - написав журналіст.

Нагадаємо, Королевська очолює Українську соціал-демократичну партію.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.