Зокрема, за даними спостерігачів, у Рівненській області найбільше брудних технологій застосовано проти кандидата від об'єднаної опозиції по ВО № 154 Валентина Королюка. В тих населених пунктах, де Королюка планував зустрітись з виборцями, роздавались матеріали компрометуючого змісту.
«В них йдеться про те, що кандидат у минулому займався бандитизмом, веде аморальний спосіб життя, зловживає алкоголем тощо. На одній із листівок завдяки фотошопу до рук представника опозиції потрапила бейсбольна біта, а на задньому фоні розміщено зображення заплаканих жінок. Цей колаж автори доповнили віршем такого змісту: «Бітою він жінок лупив – збивав із базарників данину. Тепер у депутати захотів, щоб людям сісти знов на спину», – розповіли представники «Опори».
Офіційними авторами чорного PR є «Громадська ініціатива «Совість». Однак знайти хоча б одного представника цього руху спостерігачам не вдалося, оскільки на агітаційних матеріалах не вказано контактної інформації та відповідальну за друк особу.
У Волинській області проти Ігоря Гузя, кандидата по 21 округу від ВО «Батьківщина» поширюють листівки про «зраду»: «Хрестився в православній церкві – продався уніатам! Зрадивши віру, зрадить і Україну!».
Спостерігачі також розповіли, що у Кіровограді агітують проти Олександра Шаталова, кандидата в народні депутати від Партії регіонів. Листівки містять «звернення міського голови Олександра Саінсуса до мешканців із проханням голосувати за Олександра Шаталова, оскільки той вже почав будуватись у Кіровограді і збудує альпійський будинок із вертолітною площадкою». Також у них йдеться про те, що Олександр Шаталов викупив провідні ЗМІ області.
Нагадаємо, результати моніторингу «Опори» засвідчили, що Партія регіонів лідирує за кількістю передвиборчих порушень.