Експерт пояснює, що «пройшло два роки – появилися певні недоліки, прорахунки, і треба було їх виправити». «Це етап корекції адміністративної реформи», – зазначив він.
«В розвитку великих бюрократичних структур завжди є своя логіка. Якщо відбувається скорочення, то потім неминуче відбувається протилежна тенденція, починають відновлювати те, що скоротили», – пояснює політолог.
«Саме це ми зараз бачимо. Це одна із закономірностей розвитку адміністративних структур. Іде закономірний пошук оптимальних функціональних структур і в уряді, і в Адміністрації президента», – зазначив Фесенко.
При цьому, зауважив експерт, «іноді це пов’язано з тим, що пішла людина і перерозподіл має відбутися». «Дуже часто розподіл функцій пов'язаний з конкретними особистостями», – зазначив він.
«От наприклад, під Лукаш відновили посаду міністра Кабінету міністрів. Або ідея, яку свого часу просували і Пинзеник, і Хорошковський, яка не була реалізована, зараз реалізована під Клименка (Олександр Клименко 24 грудня призначений міністром доходів і зборів – Ред.), але не в тій формі, яка раніше пропонувалася», – заявив політолог.
«Пинзеник і Хорошковський пропонував поставити під прямий контроль Мінфіну Митницю і Податкову. Зараз фактично створили два центри фінансової політики: один центр – Міністерство доходів і зборів – буде займатися надходженнями до бюджету, а Мінфін буде займатися макрофінансовою бюджетною політикою і контролювати витрати», – каже Фесенко.
«Думаю, це пов’язано в даному випадку вже з баченням того, як має реалізовуватися фінансова політика представниками Сім’ї», – додав він.
Нагадаємо, 9 грудня 2010 року президент Янукович оголосив про початок адміністративної реформи. Було скорочено перелік міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також передбачено скорочення їхньої чисельності на 30%, а Секретаріату Кабміну – не менше як на 50%.
З того часу були відновлені деякі міністерства і держслужи, а також було збільшено граничну чисельність Секретаріату Кабміну, Адміністарції Президента.