Політолог наголосив на тому, що нині відбувається «розкрутка» самої Наталії Королевської, а не бренду партії УСДП.
«Яка може бути логіка? Спочатку розкрутка особистості лідера партії, а відтак просування партійного бренду. Білборди по всій України для того, щоб вивести її на рівень загальнонаціональних політичних лідерів», – зазначив він.
За словами Фесенка, не всім у команді Королевської подобається нинішня назва партії.
«Чому немає розкрутки партії? Не виключаю, є вагання, чи не проводити ребрендинг назви. У нас ціла купа соціал-демократичних партій, тут можлива плутанина, дуже легко використовувати клони. Цю технологію свого часу і застосовували. Проти УСДП можуть використовувати асоціативний зв'язок з СДПУ (о)», – додав експерт.
Нагадаємо, сьогодні зранку фракція «Блок Юлії Тимошенко – Батьківщина» у Верховній Раді виключила зі свого складу депутата Наталію Королевську. Заяву на вихід з БЮТБ пізніше написали Євген Суслов та Олексій Логвиненко.