"Кампанія була надзвичайно коротка. Фактично місяць. Це одна з причин, чому вона виявилася найдешевшою. Ми оцінюємо її приблизно у 500 млн грн. І те, що вчора оприлюднили Петро Порошенко, Юлія Тимошенко по своїх видатках, можна екстраполювати на всіх кандидатів", – сказав Біденко.
"Зіграла свою роль у зменшенні вартості кампанії позиція Тимошенко. А саме заява про те, що вона не буде в першій частині виборів використовувати рекламу. Порошенко довше розкачувався… Інші кандидати пізніше почали, десь на півмісяця", – зазначив Біденко.
На думку експерта, якщо в Україні таки відбудеться другий тур виборів, то рекламна кампанія збільшиться ще на близько 200 млн грн.
"Таким чином ми десь вийдемо на 800 млн грн. в цілому", – прогнозує Біденко.
Аналізуючи кампанію, він зазначив, що цього року більшість кандидатів зосередилися на медійній сфері.
"Часу було мало, розгорнути волонтерські структури кандидатам було неможливо, вони сконцентрувались на медійній кампанії – телебачення, зовнішня реклама, інтернет, преса. Якщо раніше був паритет – половина бюджету йшла на поле (агітаційні структури), половина на медіа, то сьогодні на медіа пішло 75% бюджету, 25% – на агітаційні структури за рахунок Лесі Оробець, Порошенко і Тимошенко", – зазначив експерт
Він також додав, що під час кампанії спостерігалася велика кількість неофіційної взаємної «чорнухи» між ключовими кандидатами: Порошенко, Тимошенко і кандидатами від ПР – Добкіним, Тігіпком, Царьовим.
"Багато поширюється газет в регіонах («Твій вибір», «Проти олігархів» тощо), мільйонними тиражами, де передруковуються статі типу «Тимошенко проти Порошенка», тексти з «наїздами» на Партію регіонів від «Свободи». Багато "польової чорнухи", проте її немає централізовано", – зазначив Біденко, додавши, що впродовж кампанії тільки Тимошенко виступає проти конкретного кандидата.
Нагадаємо, 25 травня в Україні відбудуться вибори президента. У них бере участь 21 кандидат. Голова ЦВК Михайло Охендовський заявив, що вибори президента стануть одними з найскладніших в історії.