Сучасні медіа націлені на «собачі бої», тобто на фрагментацію. А потрібно, навпаки, запропонувати такі дискусійні формати, які будуть цікаві людям, сприятимуть гарним рейтингам і знаходитимуть щось «спільне». Таку думку в інтерв’ю Тижню висловив експерт із кризової комунікації Андрій Зогородський.
«Наша діджитал-індустрія разом із телебаченням цілком здатні впоратися з цим завданням, отже, країна стане значно стійкішою до зовнішніх смислових атак. Якщо ми позбавимо людей можливості домовлятися між собою, то у фрагментоване суспільство постійно вкидатимуться токсичні фейки, які ще більше його поляризуватимуть», — сказав він.
Зогородський зауважив, що поляризація виникає від невміння працювати із сучасними інформаційними викликами. Тому потрібні нові інституції у владі, які використовуватимуть новітні технології для пошуку спільного. Потрібна нова інфраструктура, побудована на комунікації (від латинського «communico» — «роблю спільним»), а не односторонньому інформуванні. Потрібна масштабна кампанія з медіа-грамотності, яка покаже людям конкретні матеріальні вигоди від знаходження «спільного», використовуючи, наприклад, Facebook або інші соцмережі.
«Ми можемо співіснувати навіть у точці незгоди, тобто за різних поглядів на ті чи інші питання мати спільне бачення нашого загальнонаціонального майбутнього», — наголосив експерт.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»