«Скоріше це можна розглядати як таку агітаційно-пропагандистську кампанію, яку веде опозиція через ці масові акції протесту. В принципі це корисна справа з точки зору досягнення політичних цілей опозиції, тому що і поза виборчою кампанією йде комунікація з виборцями. Хоча ясно, що не йдеться про те, що суспільні настрої кардинально зміняться і опозиційні партії різко наростять свої рейтинги», – впевнений експерт.
Дії опозиції, за його словами, відповідають суспільним настроям.
«Вони можуть їх (протестні настрої – Ред.) «підживлювати». Соціологічні опитування показують, що найбільше виборці скаржаться на те, що політичні сили на наступний день забувають про виборців», – додав він.
У свою чергу, голова правління Центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимир Фесенко також зауважує, що акції опозиції нагадують зустрічі з виборцями.
«Ці акції робляться в стилістиці традиційних зустрічей з виборцями. Поки опозиції вдалося впоратися із завданням мінімум. Наразі виникне питання, як втримати емоційний рівень самих акцій, належне організаційне забезпечення плюс – інтерес до цих акцій протягом двох місяців», – зазначив експерт.
Фесенко зазначає, що поки зарано говорити про те, який вплив матимуть ці акції.
«Втім, не думаю, що вони можуть стати певним каталізатором (протестних настроїв – Ред.). Навпаки може виникнути певне розчарування, мовляв, послухали лідерів, підзарядилися трошки, але що далі – питання однозначно виникатиме. Якщо опозиція не скаже, що далі робити, чого очікувати, тоді це буде холостий постріл, ролі каталізатора ці акції не відіграють», – зазначив він.
Нагадаємо, опозиція розпочала всеукраїнську акцію "Вставай, Україно!" 14 березня. Протягом двох місяців марші й мітинги пройдуть у всіх обласних центрах, а завершиться вона всеукраїнським маршем у Києві 18 травня.