ДП «ШРБУ №100» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» отримає додатково 0,66 млн грн. до укладеного попереднього контракту вартістю 27,42 млн грн. на ремонт вул. Карла Маркса в Ірпіні. Генеральний проектувальник АТЗТ «Київсоюзшляхпроект» повідомив, що внаслідок збою програмного комплексу АВК при розрахунку кошторису на перевлаштування водопроводу отримана занижена вартість на виконання робіт, що в свою чергу, призвело до отримання недостовірної кошторисної вартості будівництва об’єкта.
ПП «Автомагістраль» отримало підряд вартістю 13,64 млн грн. на ремонт під’їзду до Ірпіня км 5+500 – км 5+820 (вул. Поповича). В обґрунтуванні закупівлі повідомляється, що лише ця компанія може «якісно та в стислі терміни виконати роботи» до травня 2012 року.
Засновником «Автомагістралі» є Микола Скоростецький, який з 2005 по 2007 рік займав посаду начальника Служби автомобільних доріг у Київській області.
ВАТ «Уманьавтодор» отримало підряд вартістю 117,81 млн грн. на будівництво автомобільної дороги від вулиці Генерала Наумова (житловий масив Ново-Біличі, м.Київ) до житлового масиву Романівка (м.Ірпінь), що суміщається з автомобільною дорогою загального користування Р-30 Під’їзд до м.Ірпіня.
В обґрунтуванні повідомляється, що лише ця компанія може «якісно та в стислі терміни виконати роботи з будівництва дороги» в 2011 році.
За даними SMIDA, 77% акцій «Уманьавтодору» належать Бахтіяру Сапаєву, який в 2010 році очолював едражвну компанію «Автомобільні дороги України», а ще раніше керував Службою автодоріг в Черкаській обл.
Як повідомлялось, у липні Служба автомобільних доріг Київщини уклала другу угоду на суму 106,28 млн грн на послуги з експлуатаційного утримання та поточного ремонту доріг загального користування в області довжиною 8569,5 км. Перша угода укладена у лютому і коштувала 458,00 млн грн. Загальна вартість поточного ремонту доріг Київської області склала 564,28 млн грн в рік, а вартість утримання одного кілометру досягла 65,85 тис грн.
Нагадаємо, у червні глава Держагентства автомобільних доріг «Укравтодор» Володимир Демішкан заявляв, що у неефективному освоєнні коштів, виділених державою на будівництво доріг, винна не місцева влада, а недосконала система держзакупівель.
За його словами, «тендерні процедури затримують роботу на дорогах».