З 15 січня компанія буде виконувати регіональні рейси тільки по маршрутам з Києва в Дніпропетровськ і Івано-Франківськ, а також далекомагістральні рейси до Бангкока, Нью-Йорк і Пекін (їх частота скоротиться), пише "Коммерсант-Украина".
До 19 січня компанія буде здійснювати польоти і в Хошимін, а 19 січня виконає рейс в Гоа, щоб вивезти звідти своїх пасажирів.
Середньомагістральні рейси з 19 січня "АероСвіт" обслуговуватиме не буде, уточнив Колесник.
Він повідомив, що пасажири, які вже купили квитки на скасовані рейси "АероСвіту", будуть вивезені за допомогою інших авіакомпаній. "Крім того, пасажири можуть повернути квитки та отримати назад свої гроші", – додав Колесник.
Він упевнений, що з початком літнього розкладу "АероСвіт" відновить близько 90% своїх рейсів: скорочення маршрутної мережі входить в план реструктуризації та оздоровлення авіакомпанії. Однак учасники ринку в цьому сумніваються.
Колесник заявив вчора, що для Державіаслужби ситуація з "Аеросвітом" була несподіваною: "Борг авіакомпанії перед українськими аеронавігаційними службами та аеропортами доходив до сотні мільйонів гривень як на початку 2012 року, так і на початку 2013 року. За фінстаном компанії ми не повинні стежити, ми стежимо за безпекою польотів".
Зараз далекомагістральні рейси в Україні може виконувати тільки "АероСвіт" – у компанії є відповідний флот і призначення. На регіональних же маршрутах з Києва в Івано-Франківськ і Дніпропетровськ у "АероСвіту" немає конкурентів, оскільки аеропорти цих міст належать структурам співвласника авіакомпанії Ігоря Коломойського.
Далекомагістральні рейси нерентабельні без транзиту з регіональних міст, відзначають експерти. А тому назвати вибрані маршрути ефективними з точки зору відновлення платоспроможності компанії складно.
До кризи "АероСвіт" обслуговував 80 міжнародних маршрутів і з 29 літаками у флоті був найбільшим перевізником в країні.
Нагадаємо, 29 грудня 2012 Господарський суд Київської області відкрив провадження у справі про банкрутство "АероСвіту". З ініціативою банкрутства виступив сам перевізник.
Після появи інформації про судове рішення у "АероСвіту" виникло безліч проблем з виконанням рейсів – ряд аеропортів і партнерів відмовилися обслуговувати авіакомпанію.
У період з 10 по 14 січня авіакомпанія ввела тимчасовий розклад, залишивши по п'ять далеко- і середньомагістральних зарубіжних маршрутів і декілька рейсів по Україні.
В "АероСвіті" вчора ввечері лише повідомили, що з 15 січня припиняють виконання рейсів за маршрутом Київ-Москва-Київ через низьку завантаженість.