«Державна залізнична монополія Укрзалізниця минулого тижня продала $ 500 млн п'ятирічних боргових зобов’язань на 9,5% в рамках кампанії збору коштів у 13,7 млрд. гривень (1,7 млрд. доларів) для цьогорічного оновлення вагонів і колій. На думку голови аналітичного відділу Investment Capital Ukraine, приблизно ж стільки боргових зобов’язань може продати дорожня компанія Укравтодор», – пише Bloomberg.
За словами видання транзит товарів через Україну з 2005 року впав на 39%, а вантажовідправники «почали надавати перевагу Росії над нацією, яка колись була частиною шовкового шляху і неодмінною частиною радянської торгівлі».
«За словами одного з керівників компанії Roland Berger Strategy в Москві Марії Михайленко, тоді як Росія планує збільшити вантажообіг на чверть до 2020 року, Україна повинна побороти наслідки десятиліття недовитрат, щоб зупинити втрату конкурентоспроможності», – йдеться в статті.
«Хоча й повідомлялося про інвестиції, справжнього поліпшення ситуації поки що не помітно. Ми песимістично оцінюємо перспективи дорожньої галузі. Україна безперечно втратила конкурентоспроможність через свою транспортну мережу», – вважає старший аналітик з лондонської фірми, яка займається оцінкою інвестиційних ризиків, Business Monitor International Мішель Каравіас.
Читайте також: Чорна діра: де криється головна причина українського бездоріжжя