Велика Британія оштрафувала Facebook на 500 тисяч фунтів (близько 644 тисяч доларів) через скандал з компанією Cambridge Analytica та витоком даних 50 мільйонів користувачів. Про це повідомляє Associated Press.
«Британський комісар з питань інформації оштрафував Facebook на 500 000 фунтів (644 000 доларів) – максимально можливі – за поведінку компанії у скандалі навколо Cambridge Analytica», – йдеться в повідомленні.
Як зазначається, розслідування встановило, що в період з 2007 по 2014 роки Facebook надавав інформацію розробникам додатків без згоди користувачів.
Як повідомлялося, у квітні розгорівся скандал навколо соціальної мережі Facebook через витік даних щонайменше 2,7 млн користувачів із країн Євросоюзу.
Як повідомлялося 4 квітня, у Facebook заявили, що компанія Cambridge Analytica, ймовірно, незаконно отримала доступ до даних близько 87 мільйонів користувачів.
Комітет з енергетики та торгівлі Палати представників Конгресу Сполучених Штатів Америки заявив, що розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг 11 квітня надасть свідчення про виток даних понад 50 млн користувачів і скандалу з Cambridge Analytica.
Нагадаємо, 3 квітня засновник Facebook Марк Цукерберг повідомив, що на усунення проблеми з витоком даних понад 50 млн користувачів соцмережі піде кілька років.
23 березня слідчі британського управління із захисту інформації (Information Commissioner's Office, ICO) провели обшуки в офісах компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у несанкціонованому зборі даних користувачів Facebook з метою впливу на вибори США у 2016 році.
Згодом,25 березня розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг опублікував у шістьох національних газетах Британії вибачення за скандал з витоком даних користувачів.
Крім того, 26 березня Федеральна торговельна комісія (FTC) США повідомила, що проводить "непублічне" розслідування щодо компанії Facebook, яке пов'язаного з витоком даних користувачів. За даними ЗМІ, FTC почала перевірку компанії Facebook Inc. щодо можливих порушень укладеної з відомством угоди про конфіденційність. FTC має намір з'ясувати, чи соцмережа дозволяла скандальній британській аналітичній компанії Cambridge Analytica отримувати персональні дані користувачів. Cambridge Analytica проводила аналіз даних понад 51 млн громадян, які є користувачами Facebook. Комісія підозрює, що використані дані могли призначатися для президентської кампанії в США 2016 року.