"Треба виділити для такого важкого транспорту певні напрямки… по всім іншим напрямкам треба обмежити рух важкого транспорту і приводити дороги в порядок… Рішення важке, але доведеться його застосовувати", – сказав Азаров.
Він також висловив упевненість, що жалюгідний стан більшості українських автошляхів пов'язаний з великим навантаженням на них від курсування міжнародного вантажного транспорту.
Прем'єр зазначив, що більшість українських автодоріг були побудовані за стандартами, розробленими ще в Радянському Союзі і не відповідають сучасним вимогам.
Азаров також відзначив гостру необхідність розвивати базу виробництва матеріалів для будівництва автодоріг на українських підприємствах.
Як повідомлялось, 21 березня на офіційному сайті уряду оприлюднили інформацію, що «погода внесла корективи в хід ремонтних робіт на дорогах, оскільки у зв’язку з різкими перепадами температур у березні дорожнє полотно продовжує руйнуватися, а тому збільшилася кількість ділянок, покритих вибоїнами».
У Кабміні запевняли, попри те, що «вже понад місяць тривають роботи з ліквідації вибоїн, завершити цю роботу поки що не вдається через постійне збільшення площ, які потребують ремонту».
Раніше підлеглі Азарова заявляли, що керівництво Укравтодору доповіло прем’єру про ліквідацію ямковості на 98% основних доріг загального користування державного значення.
Нагадаємо, Азаров вже заявляв, що неякісні дороги руйнуються через перепади температур, а на створення якісного дорожнього покриття немає грошей, а тому чесні люди не повинні дорікати уряду за погану якість доріг.
Експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.
За даними Світового економічного форуму, Україна займає 137 місце у світі з 144 за якістю доріг.
Читайте також Нові "технології покращення": ями на дорогах засипають вугіллям, цеглою, сміттям та землею