Зо п’ять людей, присутніх на прем’єрному сеансі фільму, ідеально резонували із запитанням, яке головному герою, спитому письменникові Хеллу Балтімору (Вел Кілмер), ставить у порожній крамниці шериф богом забутого містечка: «Як воно бути здешевленим Стівеном Кінґом?» Від початку в цій містичній стрічці чулося глухе хропіння колишнього генія кіно, проте моментами він прокидався, розплющував одне око – і то було чудово!
Хорошою ідеєю Копполи-сценариста було візуалізувати образ Едґара Аллана По, якого герой бачить у снах й обличчя якого вписане в біле коло місяця. А ще краща ідея, коли він розповідає герою про метод написання твору: письменник, що занурюється за допомогою снодійних і віскі в сон у пошуках натхнення та ідей, – це триває, здається, з часів Тімоті Лірі та Вільяма Берроуза. Проте на цьому список вдалих знахідок закінчився. За 20 років, що минули з часів останнього хорошого фільму Копполи «Дракула Брема Стокера», він знімає все у пропорції 50/50, де перша половина є ностальгією, а друга – маразмом. Думка сценариста і рука режисера йому зраджують. І «Поміж» це вповні виявляє. Сама ідея стрічки про літератора, що скотився на алкогольні пси через смерть єдиної доньки, віддає смородом другорядності. А приїзд хорор-письменника до містечка зі славою загадкового масового вбивства 12 дітей і поготів приголомшує своєю «неповторністю». Наступне погане враження – візуальний ряд.
Намагаючись якось зображальними методами підкреслити різницю між сном і дійсністю, Коппола використовує цифрову камеру в снах героя і мінімальні спецефекти. Але вони мають злиденний і бідний до гризот вигляд – куди ж поділися режисерська віртуозність і вправність «Апокаліпсису сьогодні» і «Хрещеного батька»?! Можливо, річ у маленькому бюджеті (скромні $7 млн), хоча проект Коппола зробив на своїй же фірмі American Zoetrope. Можливо, у невдалому кастингу: Вел Кілмер уже давно не зірка, і з часів його останньої хорошої головної ролі минуло 17 років. Так чи так, а провал стрічки «Поміж» не є апокаліпсисом – у Копполи він уже був.
Читайте також: Екранізація коміксу побила новий рекорд кінозборів