Значущість використання президентом США Дональдом Трампом Twitter не в тому, що він безпосередньо спілкується зі своїми прибічниками, оминаючи ЗМІ, а в тому, що через свій акаунт він може формувати меседжі, які з’являтимуться в ЗМІ. Таку думку в інтерв’ю Тижню висловив професор Нью-Йоркського університету Джошуа Такер.
«Коли Трамп пише щось у Twitter, це неминуче з’являється в The New York Times або Washington Post. Про нинішнього президента США можна говорити й думати що завгодно, але він, безумовно, майстерно використовує соцмережі для впливу на висвітлення новин у мейнстримних ЗМІ», – сказав він.
Такер нагадав, що до Трампа успішно використовував Facebook у 2008 році Барак Обама, але не для того, щоб спілкуватися, як це робив нинішній президент США, а радше задля організації своїх прихильників. Перша виборча кампанія Обами була неймовірно новаторською з погляду збору грошей, мотивування людей приходити на виборчі дільниці, мікроадресності тощо.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»