"З сьогоднішнього дня система функціонує в тестовому режимі на сайті авіакомпанії", – повідомили в компанії.
Для того, щоб оформити запит на повернення грошей, пасажиру необхідно заповнити спеціальну форму зі стандартними даними, серед яких прізвище, ім'я, по батькові, номер квитка, контактна інформація, а також необхідний коментар.
Згідно з повідомленням, аналогічна процедура буде доступна також і на офіційній сторінці авіакомпанії у соціальній мережі Facebook.
Втім, коли система почне функціонувати в повноцінному режимі у повідомленні не вказано.
Також компанія повідомляє про створення антикризового штабу.
"До його складу увійшли представники всіх ключових підрозділів компанії", – зауважили в "АероСвіті".
В обов'язки антикризового штабу, крім організації польотів згідно тимчасовим розкладом, входить також і організація додаткових рейсів, розробка і реалізація процедури повернення пасажирам грошей за невикористані квитки.
Нагадаємо, минулого року господарський суд Київської області почав провадження у справі про банкрутство "АероСвіту".
Згодом сотні клієнтів авіакомпанії через борги останньої не змогли вчасно повернутися до України. Так, приміром, були затримані рейси з Баку, Тель-Авіву, Бангкока.
11 січня Міністерство інфраструктури повідомило, що до України повернулися 989 громадян, які раніше не змогли вилетіти з різних аеропортів світу через скасування рейсів "АероСвіту".
Між тим, компанія не вважає себе банкрутом і заявляє про намір виконати всі поточні зобов'язання, сподіваючись на відновлення польотів.
Читайте також: Хроніка падіння АероСвіту: від боргів до банкрутства