Зокрема, як повідомило Державне управлінням справами, на сьогодні виконано поточний ремонт адміністрації будинку АП на загальну суму 154 тис. 200 грн. (ремонти стін та стель у залах і холах, центральної сходової клітки, дворового фасаду, водостічних труб та козирків над дворовими входами, сантехнічних мереж).
«У 2012 році видатки із державного бюджету на ремонт приміщень в адміністративному будинку АП (вул. Банкова, 11) склали 2 млн 163 тис. 800 грн. За рахунок цих коштів було виконано капітальний ремонт окремих конструктивних елементів та освітлення конференц-зали і приміщень загального користування на загальну суму 998 тис. 200 грн. Виконано капітальний ремонт (заміна віконних блоків, ремонт вхідних дверей першого під’їзду, ремонт паркетних підлог та оздоблення стін і стель у холах і коридорах) на загальну суму 997 тис. 700 грн. і поточний ремонт покрівлі, водостічних труб, цоколю будинку, санвузлів, сантехобладнання, інженерних мереж, сходових кліток та технічних приміщень у підвалі будинку на загальну суму 167 тис. 900 грн.», – повідомило ДУС.
Крім того, у 2012 році для облаштування конференц-зали після капітального ремонту придбано відповідні меблі на 43 тис. 900 грн., зазначає відомство.
Водночас цього року у державному бюджеті, повідомляє ДУС, не передбачено коштів на придбання меблів для облаштування АП.
У свою чергу, в Апараті Верховної Ради повідомили, що на утримання 14 адміністративних будинків та двох баз відпочинку парламенту цього року передбачено 1 млн 535 тис. грн.
«До робіт, які мають бути виконані, включено гідроізоляційні роботи покрівель, балконів і фасадів, дрібний косметичний ремонт місць загального користування (туалетів, коридорів, холів та сходових клітин), ремонт приміщень технічного призначення (ліфтових шахт, теплопунктів, насосних станцій)», – йдеться у відповіді на запит.
«Що стосується витрачених бюджетних коштів на ремонт адміністративних будинків у минулому році, то ця сума орієнтовно склала 2 млн 652 тис. 100 грн. Слід зазначити, що роботи проводилися лише у адміністративних будинках, які вкрай потребували ремонту», – зазначили в Апараті ВР.
Щодо витрачених коштів на придбання меблів, у парламенті зазначили, що відповідно до постанови Кабміну «Про економію державних коштів» від жовтня 2008 року із змінами, внесеними постановою уряду від березня минулого року, «припинено придбання меблів у термін до 1 січня 2014 року».
Зауважимо, що Національний банк України у відповідь на запит Тиждень.ua про кошти, передбачені в державному бюджеті на ремонт приміщень, повідомив, що «є економічно самостійним органом, який здійснює видатки за рахунок власних доходів у межах затвердженого кошторису».
«Законом не встановлені випадки виділення коштів Національному банку з державного бюджету на ремонт приміщень Національного банку», – йдеться у відповіді.
Крім цього, прес-служба НБУ зазначає, що перелік видів ремонтних робіт та меблів, які закуповувалися НБУ протягом 2012 та з початку 2013 року, та суми договорів за результатами закупівель, опубліковані у «Віснику державних закупівель».
Як писав Тиждень.ua, найдорожче українцям обходяться офіси ГПУ, податкової та судів.
Нагадаємо, як повідомляв Forbes.ua з посиланням на дані "Вісника державних закупівель", у 2012 році для забезпечення Віктора Януковича та його підлеглих Державне управління справами та інші структури закупили на тендерах робіт, товарів і послуг на 635 млн грн. Загалом, з 2010 року на утримання президент витратили 1,42 млрд грн. Зокрема, на Адміністрацію президента і Держуправління справами витрачено 49,61 млн грн., з яких 17,07 млн – на оплату комунальних послуг, 9, 88 млн на закупівлю продуктів для їдалень та 4,09 млн грн на оргтехніку.