За данаими АСЕА, за підсумками півріччя продажі знизилися на 6,6%, до 6,2 млн автомобілів, пише "Коммерсантъ Украина".
Збільшення продажів автомобілів в ЄС минулого місяця було зафіксовано тільки у Великобританії (13,4%). На найбільшому ринку ЄС – у Німеччині – зниження продажів склало 4,7%, у Франції – 8,4%, в Італії – 5,5%. Серед великих виробників зростання показали тільки Ford (8,1%) і Renault (1,3%).
Зниження продажів автомобілів відбувається на тлі зростання безробіття у країнах єврозони – це підриває споживчий попит, констатують експерти. Крім того, ще одним ударом для ринку стало згортання програм автокредитування.
Європейські компанії змушені спрямовувати виробництво автомобілів на своїх заводах в Азії, де це дешевше. На думку експертів, щоб вижити в поточних умовах, європейські виробники, швидше за все, будуть продавати автомобілі за демпінговими цінами, як це було в минулому.
Однак, зниження цін в ЄС навряд чи вплине на вартість цих автомобілів в Україні з огляду на дію у нашій країні спеціальних мит.
У ЄС цього року продажі, швидше за все, будуть зберігатися на поточному рівні. Оздоровлення ринку очікується не раніше другої половини 2014 року.
В Україні ринок також може пожвавитися на кілька місяців через можливе введення утилізаційного збору з імпортних автомобілів, який буде закладатися в їхню вартість. Люди поквапляться з покупкою перед підвищенням цін. Але, на думку експертів, це короткостроковий ефект, який не зможе компенсувати падіння продажів за підсумками року.
Як повідомлялось, українці купують більше уживаних автомобілів.
Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку