Як повідомляється, за підсумками півріччя в загальному обсязі продажів легкових автомобілів частка уживаних авто становила 3,8% (у січні-червні 2012 – 2%), автобусів – 44,7% (34,6%), комерційних автомобілів – 88 , 6% (78,9%).
"У кількісному вираженні первинний ринок автомобілів б/у, який формується за рахунок імпорту, за перше півріччя зріс на 49,5% – до 62,6 тис од. У тому числі продано 4,1 тис. легкових автомобілів, 0,9 тис автобусів і 57,6 тис комерційних автомобілів – приріст за сегментами відповідно 85%, 48% і 11%", – наголошується в повідомленні.
Згідно з офіційною статистикою, тільки за п'ять місяців поточного року в Україну було імпортовано автомобільної техніки на суму $1,688 млн, з цієї суми 76% або $1,283 млн припадає на легкові автомобілі.
"Якщо розглядати загальну структуру імпорту товарів в Україну, то засоби наземного транспорту були ввезені на загальну суму $2,274 млн і займають, як і минулого року, четверте місце з часткою 7,5% від загального обсягу. Негативне сальдо зовнішньої торгівлі цими транспортними засобами за 5 місяців становило – $2,126 млн і є другим за величиною після групи, до якої входять палива мінеральні, нафта, бітумінозні речовини, воски мінеральні", – йдеться у повідомленні.
Як повідомлялось, після рекордних продажів квітня, викликаних ажіотажем навколо введення спецмита на нові іномарки, у травні ринок нових легкових автомобілів знизився на 41%.
У квітні продажі нових автомобілів встановили новий посткризовий рекорд. Зусиллями всіх операторів було реалізовано майже 26 тис. автомобілів, що на 35% більше показників березня. Збут нових автомобілів був на 33% краще, ніж рік тому.
Нагадаємо, 13 квітня набули чинності трирічні спецмита на імпорт в Україну легкових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням (бензиновим) в залежності від робочого об'єму циліндрів двигуна: 1000 – 1500 куб. см у розмірі 6,46%; 1500 2200 куб. см – у розмірі 12,95%.
Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку