За його словами, нещодавно комісія ЄЕК з торгівлі обговорювала питання введення Україною захисних заходів. За його словами, ці заходи вводяться з серйозним порушенням правил СОТ та угоди про зону вільної торгівлі в СНД.
"Нас особливо турбує поведінка України в питанні введення захисних заходів, яка за останні півроку ввела два дуже вагомі заходи, насамперед це захисні заходи на автомобілі з серйозними порушеннями правил СОТ та угоди про зону вільної торгівлі СНД. Вчора ми обговорювали це питання на комітеті з торгівлі, буде ініційовано процедуру з вирішення цього спору у порядку, передбаченому угодою про зону вільної торгівлі СНД. Це означає суд", – сказав він.
За його словами, зараз це питання вирішується, і, можливо, протягом цього року суд буде ініційований Росією разом з партнерами по МС.
Нагадаємо, 13 квітня набули чинності трирічні спецмита на імпорт в Україну легкових автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням (бензиновим) в залежності від робочого об'єму циліндрів двигуна: 1000 – 1500 куб. см у розмірі 6,46%; 1500 2200 куб. см – у розмірі 12,95%.
Прем'єр-міністр Микола Азаров вважає, що Україна, прийнявши рішення про підвищення ввізного мита на імпортні автомобілі, не порушила принципів Світової організації торгівлі.
Читайте також: Мита як геополітика. Чим небезпечний "захист" українського авторинку
У вересні 2012 року Україна у відповідь на введення Росією утилізаційного збору на імпортні автомобілі ввела утилізаційний збір на імпортовані з Росії автомобілі і автобуси.