Гостей столичної адміністрації мають розміщувати у готелях «InterContinental Kyiv», «Опера», «Хаятт Ридженси Киев», «Прем’єр-Палац», «Fairmont Kyiv», «Radisson Blu Kiev», «Radisson Blu Podil Hotel», «Дніпро», «Royal City», «Royal de Paris», «Рів’єра», «Podol Plaza», «Старо», «City Park» або еквівалент.
Харчування замовлено у ресторанах «Біблос», «Липський особняк», «БельVедер», «Лео Клаб», «Маріо», «Егоїст», «Прага», «Монако».
Меню обіду чи вечері включає в себе: холодну та гарячу закуски, салат, першу страву, другу страву з м’яса, птиці чи риби з гарніром, десерт, хлібобулочні вироби. Напої включаються до вартості обідів і вечерь виходячи з норм: віскі, коньяк – 75 г, горілка – 150 г, вино – 170 г, шампанське, мартіні – 200 г, сік – 0,25 л, вода мінеральна – 0,33 л, чай та кава – порція. Клієнти самостійно обирають конкретні страви та напої з меню ресторану.
Розраховуючи вартість прийомів, фуршетів, банкетів претендент має виходити з української та європейської кухні. При цьому меню гостей включає в себе: холодні та гарячі закуски, гарячі страви з м’яса, птиці чи риби, десерт, хлібобулочні вироби. Розрахунок вартості має здійснюватись виходячи з норм: страви в асортименті для прийому – 700 г на одну особу; страви в асортименті для фуршету, банкету – 1000 г на одну особу.
Транспортне обслуговування має здійснюватись легковими авто представницького класу Mercedes-Benz S-класу, BMW 7-ї серії, Audi A8, Lexus LS, Nissan Infinity-Q45, мікроавтобусами Мерседес Sprinter, Vario, Iveco Daily, автобусами Mercedes-Benz O 350, O 303, O 560.
Передбачено оренду конференц-залів, послуги перекладачів, музичних колективів для урочистих заходів, екскурсійне обслуговування.
Окрім цього для проведення «урочистих заходів під час прогулянки Дніпром» мають орендуватись два теплоходи V.I.P. класу загальною пасажиромісткістю 150 – 200 осіб (не менше ніж 150 фуршетних та 80 банкетних місць в одному салоні).
На тендер подавало заявку ТОВ «Кашт Івент Сервіс», яке пропонувало свої послуги за 1,05 млн грн. Однак дешевшу на чверть заявку було відхилено через формальні претензії: ненадання документів про досвід виконання аналогічних договорів, невірне оформлення розрахунків за транспортне обслуговування (ціна зазначена без розподілу на година/км). Також фірма врахувала у своїй дешевшій заявці оренду трьох теплоходів, тоді як КМДА вимагало два.
Це найбільші видатки КМДА на прийом іноземних делегацій за останні роки. У 2011 році аналогічні послуги коштували 785 тис грн. У 2012-му – 803 тис грн. Підряди постійно отримувало «ТК «Київський супутник».
Нагадаємо, Міністерство закордонних справ України за аналогічні послуги по прийому іноземних гостей найняло фірму «Кий авіа» за 1,20 млн грн.
На послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради з бюджету витратять 1,3 млн грн.
Читайте також: "Висока кухня" українських чиновників: малина за 670 грн, лобстери, восьминоги, осетрова ікра та горілка за 2,5 тис. грн