«Відповідно збільшилася кількість ділянок, покритих вибоїнами. Так, на основних дорогах загального користування державного значення на сьогодні уражено ямковістю 4 433,3 км, тоді як станом на 12 лютого 2013 р. цей показник становив 2 631 км», – йдеться у повідомленні.
У Кабміні запевняють, попри те, що «вже понад місяць тривають роботи з ліквідації вибоїн, завершити цю роботу поки що не вдається через постійне збільшення площ, які потребують ремонту».
Станом на 20 березня вже ліквідовано ямковість на 3 972,1 км основних доріг загального користування державного значення, що становить 90 відсотків шляхів. Практично завершено ремонт на автотрасах Одеса – Мелітополь – Новоазовськ, Ульяновка – Миколаїв, Херсон – Джанкой – Феодосія – Керч. У найгіршому стані перебуває дорога Житомир – Могилів-Подільський, де ще півсотні кілометрів шляху покриті вибоїнами. Загалом залишилося відремонтувати 461 км основних доріг загального користування державного значення.
Триває ремонт доріг місцевого значення, який організує влада на місцях.
Як повідомлялось, раніше підлеглі Азарова повідомили, що керівництво Укравтодору доповіло прем’єру про ліквідацію ямковості на 98% основних доріг загального користування державного значення.
Нагадаємо, Азаров вже заявляв, що неякісні дороги руйнуються через перепади температур, а на створення якісного дорожнього покриття немає грошей, а тому чесні люди не повинні дорікати уряду за погану якість доріг.
Експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.
За даними Світового економічного форуму, Україна займає 137 місце у світі з 144 за якістю доріг.
Читайте також Нові "технології покращення": ями на дорогах засипають вугіллям, цеглою, сміттям та землею