Зокрема, "Візз Ейр Україна" отримала призначення на маршрути: Донецьк-Кутаїсі, Харків-Кутаїсі, Київ-Дубай, Київ-Москва, Київ-Санкт-Петербург, Київ-Бухарест, Київ-Вільнюс, Київ-Софія.
Air Onix на напрямки: Київ-Барсеона, Київ-Стокгольм, Київ-Рига, Сімферополь-Рига, Сімферополь-Братислава, Київ-Москва, Київ-Санкт-Петербург, Київ-Калінінград, Сімферополь-Калінінград, Сімферополь-Новосибірськ, Сімферополь-Тюмень, Сімферополь- Уфа, Сімферополь-Красноярск, Сімферополь-Казань, Сімферополь-Єкатеринбург.
"ЮТейр Україна", в свою чергу, отримала призначення на лінії: Донецьк-Барселона, Київ-Барселона, Одеса-Калінінград, Донецьк-Санкт-Петербург, Харків-Санкт-Петербург, Київ-Бєлград, Київ-Таллінн, Київ-Софія, Київ-Бухарест, Київ-Рига, Київ-Стокгольм, Київ-Копенгаген.
Також, за рішенням Державіаслужби, право оперувати на лінії Київ-Барселона отримала авіакомпанія "Авіатранс К”, а "Мотор Січ" – на маршруті Вінниця-Москва.
Нагадаємо, 29 грудня 2012 року Господарський суд Київської області почав банкрутство "АероСвіту" на підставі заяви самої компанії. Після цього низка аеропортів відмовилася від обслуговування авіакомпанії, а система взаєморозрахунків Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) припинила обслуговування "АероСвіту". У підсумку авіакомпанія відмовилася від більшості своїх рейсів.
7 лютого 2013 року Київський апеляційний господарський суд зупинив банкрутство "АероСвіту" за скаргою податкової.
Як повідомив під час круглого столу «Уроки «АероСвіту»: перспективи розвитку української авіагалузі» перший заступник глави Державіаслужби Олександр Гречко, відомство, видаючи дозволи на нові польоти авіакомпаніям, не дозволить конкурентам «Міжнародних авіаліній України» (МАУ) «блокувати роботу національного перевізника».