«Чому, маючи власний прототип швидкісного потягу, кошти вкладали не в налагодження свого серійного виробництва, а в придбання імпортної техніки? Що, нам не було зрозуміло, що ця техніка не пристосована до наших умов експлуатації до кінця?» – запитав Янукович.
При цьому він зауважив, що також не були враховані інтереси українського товаровиробника, української економіки.
Нагадаємо, куплені у південнокорейської фірми Hyundai швидкісні поїзди не витримують морозної зими, ламаються один за одним і простоюють годинами.
Екс-міністр інфраструктури Борис Колесніков називає проблеми із швидкісними поїздами Hyundai технічним непорозумінням, через яке йому соромно і неприємно.
Днями компанія Hyundai написала Укрзалізниці листа, в якому просить вибачення за завдані українським пасажирам незручності при користуванні швидкісними електропоїздами власного виробництва. У повідомленні говориться, що чисельні поламки викликані, перш за все, складними погодними умовами в Україні.
Старший радник Європейського банку реконструкції і розвитку Антон Усов вважає, що запуск «Укрзалізницею» швидкісних потягів «Хюндай» – це інвестиційний провал 2012 року.