НОВИНИ

У ЄБРР вважають швидкісні потяги Hyundai інвестиційним провалом України 2012 року

Запуск «Укрзалізницею» швидкісних потягів «Хюндай» –інвестиційний провал 2012 року. Про це заявив старший радник Європейського банку реконструкції і розвитку Антон Усов.

За його словами, «Укрзалізниця» не врахувала особливостей цієї техніки і особливостей власної інфраструктури.

За словами Усова, не виправдали кількості вкладених коштів і деякі інші інфраструктурні проекти, здійснені урядом України до Євро-2012.

Представник ЄБРР наголосив, що це має стати уроком для української влади, яка має зрозуміти, що не можна підганяти проекти до конкретних дат чи подій.

Усов також повідомив, що днями підписали документи між Євробанком і урядом України стосовно закупівлі рухомого складу для «Укрзалізниці».

«Ці вагони більш пристосовані до використання, але це не означає, що український уряд повинен припинити технічне переоснащення і модернізацію залізниці. Це стосується наших інвестицій у державний сектор України», – сказав старший радник ЄБРР.

Сьогодні експерти ЄБРР оприлюднили рекомендації банку для України за умов міжнародної фінансово-економічної кризи та відсутності у країні прозорих правил і механізмів ведення бізнесу.

Експерти переконані, що інвестиційна привабливість України зменшується внаслідок корупції та неналежної підтримки державою приватного бізнесу.

Як повідомлялось, 17 грудня замість швидкісного потягу Hyundai, що о 18:45 мав виходити з Харкова до Києва, подали швидкісний поїзд "Україна", не попередивши про це пасажирів.

Нагадаємо, 16 грудня у Львові, пасажирам, які купили квитки на швидкісний потяг Hyundai "Інтерсіті+" Львів-Київ, подали звичайний поїзд з купейними вагонами. 

13 грудня на маршруті Київ-Донецьк зламалися одразу два поїзди Hyundai. Ще один Hyundai сполученням Київ-Донецьк спізнився на дві години через обрив контактного дроту.

Читайте також: Хто відповість за зламані Hyundai?