Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури з посиланням на листи компанії, направлені на адресу Укрзалізниці та державного підприємства «Українська залізнична швидкісна компанія».
У міністерстві також додали, що Hyundai збільшує кількість фахівців: лише на цьому тижні сім спеціалістів приєднаються до команди технічного обслуговування компанії. Водночас, компанія Hyundai Rotem планує наймати більше українських спеціалістів для групи технічного обслуговування у Дарницькому депо.
«Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам сфери для вдосконалення (наші слабкі сторони). Кожен вид транспорту має проблеми у зимовий період, такі як затримки, відміни рейсів», – йдеться у листі. Водночас компанія готова працювати над виявленими недоліками та висловлює впевненість, що разом зі спеціалістами «Української залізничної швидкісної компанії» усі технічні проблеми, які виникають, будуть успішно вирішені.
«Крім того, варто наголосити, що Хюндай була єдиною компанією, яка змогла поставити Україні потяги у встановлені досить короткі терміни – упродовж 18 місяців, для того щоб встигнути до початку проведення в Україні Євро-2012», – наголосили у прес-службі міністерства.
Як відомо, із приходом зими в Україну кількість поламок швидкісних потягів Hyundai збільшилась.
Так, 8 грудня швидкісний електропоїзд зламався на маршруті Дніпропетровськ – Київ. Пасажири прибули до столиці іншим потягом через півтори години.
13 грудня на маршруті Київ-Донецьк зламалися одразу два поїзди Hyundai. Наступного дня ще один Hyundai сполученням Київ-Донецьк спізнився на дві години через обрив контактного дроту.
Старший радник Європейського банку реконструкції і розвитку Антон Усов вважає запуск «Укрзалізницею» швидкісних потягів Hyundai інвестиційним провалом 2012 року.
Читайте також: Хто відповість за зламані Hyundai?