Як повідомив по телефону кореспондент 5 каналу Азад Сафаров, який перебуває у потязі, у вагонах відімкнене світло і опалення, відповідно – дуже холодно.
За його словами, пасажирам довелося чекати півтори години на прибуття тепловоза, що мав їх відбуксирувати до найближчої залізничної станції.
"Як пояснили нам провідники, проблема не у самому потягу, як вони кажуть, а у перепадах електричної напруги. Зараз до нас приїхав тепловоз, він нас повезе назад у Лозову – як кажуть провідники, це займе десь 20 хвилин – там Hyundai будуть намагатися знову підключити до електромережі. Якщо це не вдасться зробити – ми пересядемо на інший потяг", – повідомив Сафаров.
"В Hyundai дуже холодно, люди скаржаться – вони кажуть, що вже не перша поломка, що вони більше не збираються їздити цим потягом. Тут є також матері з дітьми, дітям холодно, навіть щоб попросити кип’яток – вони мають за це заплатити 5 гривень", – розповів журналіст.
Водночас, Укрзалізниця повідомляє, що зараз триває розробка нових способів компенсації за затримку потягів. Наразі перевізником передбачено лише повернення частини чи повної вартості квитка. В Укрзалізниці зазначають – зараз не йдеться про відшкодування моральних чи інших збитків, пов’язаних із затримками у русі.
Нагадаємо, 13 грудня на маршруті Київ-Донецьк зламалися одразу два поїзди Hyundai. Наступного дня ще один Hyundai сполученням Київ-Донецьк спізнився на дві години через обрив контактного дроту.
Старший радник Європейського банку реконструкції і розвитку Антон Усов вважає запуск «Укрзалізницею» швидкісних потягів Hyundai інвестиційним провалом 2012 року.
Читайте також: Хто відповість за зламані Hyundai?