Так, відповідаючи на питання, чи може зрости плата за проїзд у метро, Попов сказав: «Відповім на це питання в лютому. Будемо заслуховувати та затверджувати фінансовий план метрополітену. На сьогодні підвищення вартості проїзду об'єктивно назріло. Але чи зможемо ми протриматися ще рік, скажу, коли побачу цифри».
При цьому він спростував чутки про те, що проїзд в метро може подорожчати через будівництво гілки на Троєщину.
«Оплата проїзду в метро і будівництво – взагалі не пов'язані між собою. Будівництво метро в столиці ведеться на 95% за кошти держави. Так було завжди», – зазначив він.
«Що стосується вартості проїзду, то проблем ця назріла давно. Тому що коли зупиняється поїзд або ескалатор – це не подобається нікому. Але у нас 19 ескалаторів працюють з 60-го року. Їх потрібно міняти. Але звідки взяти гроші? Метрополітену потрібно проводити роботу з киянами і пояснювати ситуацію», – заявив Попов.
Він також розповів, що станцію метро «Львівську браму» «почнутьбудувати в наступному році». «Технологічно зможемо зробити її за два роки – там складні грунти, багато підземних вод, тому грунт доведеться заморожувати. А з виходами на поверхню розберемося. Домовимося, а тим, хто не захоче, пояснимо», – заявив Попов.
Відповідаючи на питання про можливість будівництваметро на Виноградар, Попов сказав: «Це продовження гілки метро, там потрібно побудувати три станції. Вони можуть бути готові вже в 2016 році. Проблема в тому, що тут потрібно побудувати депо, а це 1 млрд грн. Без нього це було б набагато швидше».
«Зараз для нас пріоритет – Троєщина. В наступному році ми вже опустимо прохідницькі щити на Подолі. Спочатку побудуємо п'ять станцій, а всього їх буде 12. Завдяки приватно-державному партнерству реалізуємо проект за 4 роки», – зауважив Попов.
«Також до 2015 року побудуємо станцію на Ново Біличах, таким чином будемо забирати великий потік людей, які в'їжджають в місто», – додав він.
Нагадаємо, у жовтні цього року була відкрита станція метро «Іподром». Планується також будівництво станції метро «Теремки».