Про це свідчать дані фінансового звіту партії, поданого до ЦВК, пише "Коммерсант-Украина".
Майже 157 млн грн з цієї суми витрачено на рекламу в ЗМІ, ще в 33 млн грн обійшлася зовнішня реклама.
Друге місце за обсягом витрачених засоби зайняла "Батьківщина", задекларувала 107 млн грн. У опозиційної партії майже весь бюджет пішов на оплату послуг ЗМІ (94 млн грн), ще в 9,5 млн грн обійшлася зовнішня реклама.
Виходячи з офіційно задекларованих витрат і результатів голосування в багатомандатному окрузі, для партії влади кожен голос обійшовся трохи дорожче, ніж її головному опоненту, – 35,7 грн у ПР проти 20,6 грн у "Батьківщини".
Партія УДАР, яка посіла третє місце за підсумками виборів, виявилася набагато економнішою від лідерів і вклалася в скромні 33,7 млн грн (11,8 грн за голос).
Втім, це не дозволило УДАРу побити рекорд ефективності, поставлений партією "Свобода" (23,2 млн грн; 10,9 грн за голос).
Набагато менш ефективною виявилася кампанія Компартії, що обійшлася комуністам більш ніж в 72 млн грн (вартість одного голосу – 27 грн).