ІМІ відзначає, що у «джинсові перегони» нині включилися нові замовники – віце-прем’єр-міністр з соціальних питань Сергій Тігіпко, який «рекламує» соціальні ініціативи та дії влади, а також Комуністична партія України.
За даними ІМІ, найбільше замовних матеріалів політичного характеру розміщено у газетах «Комсомольськая правда в Украине» та «Факты».
ІМІ також нагадує, що з початку року головними замовниками немаркованої реклами були Олександр Попов, Наталія Королевська та міністри уряду Миколи Азарова.
«Вже у червні відбулася певна ротація: практично зникла «джинса» Олександра Попова, очевидно, через відтермінування виборів у Києві, проте з’явилися і відразу зайняли лідируючі позиції у замовлені «джинси» Сергій Тігіпко та Комуністична партія України, зважаючи на наближення парламентських виборів», – йдеться у повідомленні.
ІМІ також відзначає, що одним із постійних лідерів лишається Наталя Королевська, яка зараз активно пропагує «народний список».
Нагадаємо, за даними моніторингу регіональних друкованих та інтернет-медіа на предмет дотримання ними професійних стандартів, який здійснює Український освітній центр реформ, майже кожен п’ятий журналістський матеріал (22, 4%) у регіональній пресі містить ознаки замовності.