«Я вимагаю від ДАІ надати пояснення, чому на Андріївському узвозі, який є пішохідною зоною і по якому рух транспорту заборонено в принципі, почався інтенсивний авторух? Чому немає посту ДАІ, який би не допустив би цього руху, адже в аналогічній ситуації на Хрещатику є достатньо співробітників ДАІ, які не пропускають транспорт у дні, коли рух заборонено? Якщо пішохідний статус Андріївського узвозу скасований, то ким і на підставі якого рішення?», – йдеться в листі до начальника Управління ДАІ МВСУ генерал-майора міліції Лозового В.М.
Депутат зауважив, що якщо хтось і дозволив рух транспорту по Андріївському узвозі, то треба пересвідчитись, що він мав для цього достатньо повноважень.
Крім того Бригинець нагадав, що Інспекція Дерархбудконтролю не дозволила вводити узвіз в експлуатацію. А значить, навіть якщо хтось і скасував пішохідний статус, рух по цій, не введеній в експлуатацію вулиці однак недопустимий.
Як нагадує прес-служба депутата, відкриття Андріївського узвозу вже відбувалось двічі: 25 травня та 3 червня цього року, але юридично узвіз досі залишається будівельним об’єктом.
Водночас у КМДА повідомили, що інформація у ЗМІ про заборону введення в експлуатацію Андріївського узвозу не відповідає дійсності.
Як повідомлялося, глава КМДА Олександр Попов заявив, що протягом місяця на Андріївському узвозі встановлять автоматичні конструкції, що зупинятимуть рух автомобілів.