Загалом Control Risks оцінила ризики в 173 країнах світу.
Зокрема, компанія оцінювала країни за ризиком безпеки, який оцінює ймовірність того, що державні чи недержавні учасники бізнесу можуть завдати шкоди фінансовим, матеріальним та людським активам компаній, а також наскільки держава хоче захистити ці активи.
«Карта ризиків 2012» класифікує всі країни світу за п’ятьма рівнями ризику: незначний, низький, середній, високий та екстремальний. Загроза безпеки визначається за кількома компонентами, до яких входить серед іншого крадіжки, пошкодження, викрадення, смерть, руйнування майна, крадіжки інформації, вимагання, шахрайство, втрата контролю над бізнесом, переривання операцій, викликаних пошкодженням або відмовою в доступі до будівель та життєво важливих об’єктів інфраструктури, терористичні напади.
Найнебезпечнішою країною в світі як і раніше залишається Сомалі. За нею – Афганістан. Хоча, за висновками консалтингової фірми, ситуація в галузі безпеки обох країн останнім часом дещо покращилась. «Екстремальний рівень» небезпеки мають також деякі райони Конго.
До групи країн з «високим» ризиком для безпеки бізнесу Control Risks віднесла Південний Кавказ (Південну Осетію та Абхазію), Придністров’я, Ємен, Пакистан, Сирію, Киргизію, Пакистан, Таджикистан, Бірму, Конго, Судан.
До списку країн з середнім ризиком для безпеки ввійшли Сербія, Косово, Росія, Грузія, Туркменістан, Бразилія, Болівія Перу, Індія, Таїланд, Казахстан, Китай
Низьким є ризик небезпеки ведення бізнесу в Україні, у більшості країн ЄС, в Туреччині, Канаді, США, Австралії, тоді як в Гренландії, Ісландії, Норвегії, Швеції, Фінляндії, Швейцарії, Люксембурзі та на деяких островах в Атлантичному океані ризик для безпеки є несуттєвим.
Особливо Control Risks відмітив п’ять країн, які мають суттєвий потенціал для покращення рівня безпеки в 2012-му році. Серед цих країн – Болгарія, Мозамбік, Шрі Ланка, Колумбія та Лівія.
Крім того Control Risks оцінила країни і за політичним ризиком у 2012 році.
Під політичним ризиком мається на увазі ймовірність того, що державні чи недержавні учасники негативно впливатимуть на ведення бізнесу в країні через нестабільність режиму або прямо чи непрямо втручатимуться в його роботу. Тут оцінювались такі елементи як корупція, легкість відкриття та підтримання нового бізнесу, бюрократична та бізнес-культура. Вплив на компанії можуть мати судова непевність, корупція, падіння репутації, експропріація та націоналізація, міжнародні санкції, бюрократичні затримки, непрозорість контрактів та тендерів, кампанії та протести.
Так, «екстремальним» політичний ризик визначили в Сомалі, Афганістані, Конго, Судані. Високим буде політичний ризик в Ірані, Пакистані, Венесуелі, Білорусі, Папуа Новій Гвінеї, Абхазії, Південній Осетії та Придністров’ї. Середній політичний ризик прогнозують Україні, Росії, Китаї, Казахстану, Індії, Болгарії, Румунії, Молдові, Угорщині, Словаччині, Туреччині, Азербайджану, Єгипту, Бразиліі, Мексиці, Аргентині. Дві останні групи за політичним ризиком збігаються з групами за ризиком безпеки ведення бізнесу.